Gotik hikâye anlatımlarında başı sonu belli bir olay vardır. “Belli bir düzen içinde gelişen, zengin ve zincirleme olayları, hikâye için şart gören, tipleri en göze batanlardan seçen, hikâye sonlarını daima şaşılacak olaylarla bitiren” hikâyeler Kenan Hulusi’nin yazdıkları. Konu ve kurgu sağlamdır. Ona göre “hikâye, bize kısa ama dolambaçlı bir yolun sonunda heyecanlı sürprizler vadeden bir edebi” tarzdır. Ne var ki konuya ve kurguya verilen önem, zaman zaman hikâyelerin işlenişini, ayrıntıların zenginliğini, diyalogların canlılığını zedeler. Bazı öykülerinde Anadolu insanının
Tükendi
Gelince Haber VerGotik hikâye anlatımlarında başı sonu belli bir olay vardır. “Belli bir düzen içinde gelişen, zengin ve zincirleme olayları, hikâye için şart gören, tipleri en göze batanlardan seçen, hikâye sonlarını daima şaşılacak olaylarla bitiren” hikâyeler Kenan Hulusi’nin yazdıkları. Konu ve kurgu sağlamdır. Ona göre “hikâye, bize kısa ama dolambaçlı bir yolun sonunda heyecanlı sürprizler vadeden bir edebi” tarzdır. Ne var ki konuya ve kurguya verilen önem, zaman zaman hikâyelerin işlenişini, ayrıntıların zenginliğini, diyalogların canlılığını zedeler. Bazı öykülerinde Anadolu insanının yaşama koşullarını gerçekçi biçimde ele alan Kenan Hulusi, erken yaşta gelen ölümü nedeniyle daha yetkin ürünler verememiştir. Kenan Hulusi yalnızca “Bahar Hikâyeleri”nde değil, “Bir Otelde Yedi Kişi” kitabında veya Vakit gazetesinde çıkan hikâyelerinde de fantastik hikâyeler denemiştir. Korku edebiyatına hiç değilse yayıncılar açısından ilginin olduğu bugünlerde, O’nun bu tarz hikâyelerinden hazırlanmış bu kitabı DORLİON YAYINLARI olarak siz değerli okuyuculara sunmaktan mutluluk duyarız!