Ömer Adıgüzel, tarihsel süreç içinde yaratıcı dramanın öncülerinden ilk uygulayıcılarına, Türkiye`deki öncülerin deneyimlerinden ve kuramlarından kimi ülkelerde sürdürülen uygulamaların karşılaştırmalı örneklerine uzanıyor. Eğitimde yaratıcı drama alanında, kuram ve uygulamada karşılaşılan sorunları gidermeye yönelik temel bir kaynak. Yaratıcı dramayla ilgilenen tüm araştırmacılar, akademisyenler ve öğrenciler için...
Meydan okumak korkmadıgˆını ve c¸ekinmedigˆini ac¸ıkc¸a bildirmek, go¨stermek, kars¸ı tarafla yarıs¸a girmek, bu nedenle yas¸amın tam da kendisi olmak, odagˆında bulunmak demektir. Yas¸amda pek c¸ok sec¸im yapmak dur
Tükendi
Gelince Haber VerÖmer Adıgüzel, tarihsel süreç içinde yaratıcı dramanın öncülerinden ilk uygulayıcılarına, Türkiye`deki öncülerin deneyimlerinden ve kuramlarından kimi ülkelerde sürdürülen uygulamaların karşılaştırmalı örneklerine uzanıyor. Eğitimde yaratıcı drama alanında, kuram ve uygulamada karşılaşılan sorunları gidermeye yönelik temel bir kaynak. Yaratıcı dramayla ilgilenen tüm araştırmacılar, akademisyenler ve öğrenciler için...
Meydan okumak korkmadığını ve çekinmediğini açıkça bildirmek, göstermek, karşı tarafla yarışa girmek, bu nedenle yaşamın tam da kendisi olmak, odağında bulunmak demektir. Yaşamda pek çok seçim yapmak durumunda kalırız. Bu seçimler bir iç çatışma olarak dramatik bir duruma dönüşür. Bu yaşamsal durumlar kendiliğinden ve doğaçlamaya dayalı bir canlandırmada yer alır. Etkiye karşı, kaynağı yaşantılardan gelen tepkiler vermeye başlarız. Meydan okumaya en çok da böyle anlarda ihtiyaç duymaz mıyız?