Pek çok insan tanımı arasında belki de en kabul gören tanım, Aristo tarafından yapılan tanımdır. İnsanı `du¨şu¨nen canlı` olarak tanımlayan Aristo, Metafizik adlı eserine “insan doğal olarak bilmek ister” cu¨mlesi ile başlar. Eğer bu doğruysa, yani `bilmeyi istemek` insanın en tabii faaliyeti ise insanlık tarihi bir bakıma du¨şu¨ncenin tarihidir. Ve dolayısıyla tu¨m bilimler felsefenin başka varlık boyutlarındaki izdu¨şu¨mleri olarak du¨şu¨nür.
Tükendi
Gelince Haber VerPek çok insan tanımı arasında belki de en kabul gören tanım, Aristo tarafından yapılan tanımdır. İnsanı `düşünen canlı` olarak tanımlayan Aristo, Metafizik adlı eserine “insan doğal olarak bilmek ister” cümlesi ile başlar. Eğer bu doğruysa, yani `bilmeyi istemek` insanın en tabii faaliyeti ise insanlık tarihi bir bakıma düşüncenin tarihidir. Ve dolayısıyla tüm bilimler felsefenin başka varlık boyutlarındaki izdüşümleri olarak düşünür.