Dedesinin oldukça erken yaşlarda yönlendirmesi ile hat sanatına başlayan Mehmed Fahreddin Bilgiç`in sanatını geliştirmesinde kendisinin şahsi gayret ve çabası ön plandadır. Henüz pek çok sanat dalında kurumsallaşmanın olmadığı bir zaman diliminde, hüdâ-yı nabit bir vaziyette bu dalda kendisini geliştiren Hattat M. Fahreddin bir hocası olmaksızın, eski hattatların ve kendi döneminde ismini duyuranların yazılarını takip ve taklit ederek kendi tarzını oluşturmuştur. “Ayinesi iştir kişinin lâfa bakılmaz” der merhum Ziya Paşa. Merhum Hattat Mehmed Fahreddin de bıraktıkları ile hatırlanacaktır. O, kaleme aldığı iki adet Kur`ân-ı Ker&
Tükendi
Gelince Haber VerDedesinin oldukça erken yaşlarda yönlendirmesi ile hat sanatına başlayan Mehmed Fahreddin Bilgiç`in sanatını geliştirmesinde kendisinin şahsi gayret ve çabası ön plandadır. Henüz pek çok sanat dalında kurumsallaşmanın olmadığı bir zaman diliminde, hüdâ-yı nabit bir vaziyette bu dalda kendisini geliştiren Hattat M. Fahreddin bir hocası olmaksızın, eski hattatların ve kendi döneminde ismini duyuranların yazılarını takip ve taklit ederek kendi tarzını oluşturmuştur. “Ayinesi iştir kişinin lâfa bakılmaz” der merhum Ziya Paşa. Merhum Hattat Mehmed Fahreddin de bıraktıkları ile hatırlanacaktır. O, kaleme aldığı iki adet Kur`ân-ı Kerîm ve diğer yazdıkları ile hat sanatımızın Cumhuriyet dönemi temsilcileri arasında yer almayı hak etmiştir. Yetiştirdiği öğrencileri ile de son yüzyılda çok da fazla himaye görmeyen hat sanatının, varlığını sürdürmesinde önemli katkı sunmuştur.