Günümüzde oyunculuğun ölçütü gerçeğe dayanıyor olabilir. Michael Chekhov, gerçeklik derken, sadece piyasanın beklentisini karşılayan gerçekçi oyunculuğu kastetmez. Chekhov için gerçeklik duyumu, yaşanılan dünyaya benzerlikle sınırlı değildir. Onun için masallar ve imgelem dünyası önemlidir. O, seyirci ile birlikte inşa edilecek bir gerçeklikten söz etmektedir. Bu nedenle, film ve dizi endüstrisini besleyebilecek oyunculuk çalışmaları, Chekhov tekniğinde stil çalışmasının sadece bir yüzüdür. İmgelem dünyasına dalan oyuncu, hiç beklemediği psiko-fiz
Tükendi
Gelince Haber VerGünümüzde oyunculuğun ölçütü gerçeğe dayanıyor olabilir. Michael Chekhov, gerçeklik derken, sadece piyasanın beklentisini karşılayan gerçekçi oyunculuğu kastetmez. Chekhov için gerçeklik duyumu, yaşanılan dünyaya benzerlikle sınırlı değildir. Onun için masallar ve imgelem dünyası önemlidir. O, seyirci ile birlikte inşa edilecek bir gerçeklikten söz etmektedir. Bu nedenle, film ve dizi endüstrisini besleyebilecek oyunculuk çalışmaları, Chekhov tekniğinde stil çalışmasının sadece bir yüzüdür. İmgelem dünyasına dalan oyuncu, hiç beklemediği psiko-fiziksel keşifler yapacaktır. Bu keşiflerin psikolojik yönü ise en belirgin şekilde, imgelem tabanlı psikoloji kuramı, Roberto Assagioli`nin psikosentezi üzerinden anlamlandırılabilir.