“Performans” dosyası, kavramsal olarak çok farklı bağlamlardan tartışmaya açabileceğimiz bir alan sundu bizlere. Böylece, LGBTİ+’ların kimlik mücadelesine, queer sanata ve gündelik yaşamın farklı alanlarına “performans” kavramı üstünden olabildiğince çeşitli sesler ve bakış açılarıyla yaklaşmaya çalıştık.
Hem görsel hem yazınsal üretimlerle dosyaya, “Queerleştiren Sanat” yazısıyla Asya Leman,“Performans Çağrıları: Çıktığın ve Tıkıldığın Dolaplar” yazısıyla Oğulcan Özgenç, “Aşktan Daha Derin: Blacklips Performans Kolektifi” yazısıyla
Tükendi
Gelince Haber Ver“Performans” dosyası, kavramsal olarak çok farklı bağlamlardan tartışmaya açabileceğimiz bir alan sundu bizlere. Böylece, LGBTİ+’ların kimlik mücadelesine, queer sanata ve gündelik yaşamın farklı alanlarına “performans” kavramı üstünden olabildiğince çeşitli sesler ve bakış açılarıyla yaklaşmaya çalıştık.
Hem görsel hem yazınsal üretimlerle dosyaya, “Queerleştiren Sanat” yazısıyla Asya Leman,“Performans Çağrıları: Çıktığın ve Tıkıldığın Dolaplar” yazısıyla Oğulcan Özgenç, “Aşktan Daha Derin: Blacklips Performans Kolektifi” yazısıyla Furkan Öztekin, “Yer Yüzünün Lanetlilerine Adanmış Bir Sergi: Nothing is Going to Hurt You” söyleşisi ile Kerem Selçuk ve Hüseyin Özinal, “Sanatın Ötekileri ve Ötekilerin Sanatı” röportajı Mertcan Karakuş, “Eşref Yıldırım’la Performans Üzerine” söyleşisi ile Yasemin Köker katkı sundu.
Güncel sayfalarda ise, ChinaBird, Bilal Acarözmen, İsa Gürler, Ali Bulunmaz, Emel Türker,
Aybüke Yardımcı Ardor ve Oğuzhan Nuh Kaos GL Dergisi’nin 194. sayısına eşlik etti.
Kapaktaki çalışmasıyla Burak Kaçi, umumda ise Ateş Alpar sayıda yer aldı.