Minimal öykülerden oluşan Klavyeşör genç okurlarla buluştu.
Uzun işlenme potansiyeline sahip güçlü bir izleği; kısa, yoğun, derin, imgesel bir ifadeyle öyküleştirerek; süreklilik, gerilim, tekrar, şaşırtma, basitlik, eğretileme ve simgeleştirme gibi öğeleri kullanan, okuyucunun doldurması gereken boşluklar bırakarak ele alınan kısa öyküler olarak tanımlanan minimal öyküler okura farklı bir tarz sunuyor.
Akıcı üslubuyla, açık anlatımıyla, yer yer güldüren, yer yer hüzünlendiren ve çoğu zaman da düşündüren öyküleriyle Klavyeşör, gençlere keyifli bir okuma vaat ediyor.
Kitaptaki hikâyeler iki bölümde sunuluyor. Hayatın İçinden Hikâyeler bölümünde adı üzerinde, herkesin karşılaşabileceği konuları, durumları, diyalogları ve
Tükendi
Gelince Haber VerMinimal öykülerden oluşan Klavyeşör genç okurlarla buluştu.
Uzun işlenme potansiyeline sahip güçlü bir izleği; kısa, yoğun, derin, imgesel bir ifadeyle öyküleştirerek; süreklilik, gerilim, tekrar, şaşırtma, basitlik, eğretileme ve simgeleştirme gibi öğeleri kullanan, okuyucunun doldurması gereken boşluklar bırakarak ele alınan kısa öyküler olarak tanımlanan minimal öyküler okura farklı bir tarz sunuyor.
Akıcı üslubuyla, açık anlatımıyla, yer yer güldüren, yer yer hüzünlendiren ve çoğu zaman da düşündüren öyküleriyle Klavyeşör, gençlere keyifli bir okuma vaat ediyor.
Kitaptaki hikâyeler iki bölümde sunuluyor. Hayatın İçinden Hikâyeler bölümünde adı üzerinde, herkesin karşılaşabileceği konuları, durumları, diyalogları ve karakterleri barındıran öyküler yer alıyor. Buzdağının Altındaki Hikâyeler başlığı altında ise alışılagelmemiş, üzerinde biraz düşünülmesi gereken hikâyeler bulunuyor. Bu hikâyelerin kimi zaman muzipliği kimi zaman da şaşırtıcılığı ön plana çıkıyor. Hepsinin ortak özelliği ise bir alt metin bulundurmaları...
Yazar Muhammet Emin Oyar’ın kaleme aldığı ve Genç Okur Yayınları’ndan çıkan minimal öykü kitabı Klavyeşör, öykü seven genç okurlar tarafından okunmayı bekliyor.