I·yi bir performans sanatc¸ısı ya da bas¸ka bir deyis¸le iyi bir yorumcu, notasyona yo¨nelik katı bir sadakatin o¨tesinde, mu¨zisyenligˆe yaras¸ır bir performansın unsurlarını olus¸turan ritmik alterasyon, ifadeli cu¨mleleme, dinamikler ve aksan kullanımının yaratacagˆı ayrıcalıgˆa, kac¸ınılmaz olarak gereksinim duyar. Peki böyle bir icraya nasıl ulaşılır? Bu kitapta bestecinin yaratımına mu¨mku¨n oldugˆunca yakın olmanın yanında, ortaya c¸ıkacak müziğin bütününde yine de performansçının kendi yorum becerilerini is¸lemesinin beklendigˆi genis¸ bir alan so¨z konusudur. Başlıca konu başlıkları arasında Barok dönem müziğine genel bakış, Barok mu¨zı·kte cu¨mleler, ı·fade, tempo, su¨slemeler, dı·namı·kler, artikülasyon ve performans analizler
Tükendi
Gelince Haber Verİyi bir performans sanatçısı ya da başka bir deyişle iyi bir yorumcu, notasyona yönelik katı bir sadakatin ötesinde, müzisyenliğe yaraşır bir performansın unsurlarını oluşturan ritmik alterasyon, ifadeli cümleleme, dinamikler ve aksan kullanımının yaratacağı ayrıcalığa, kaçınılmaz olarak gereksinim duyar. Peki böyle bir icraya nasıl ulaşılır? Bu kitapta bestecinin yaratımına mümkün olduğunca yakın olmanın yanında, ortaya çıkacak müziğin bütününde yine de performansçının kendi yorum becerilerini işlemesinin beklendiği geniş bir alan söz konusudur. Başlıca konu başlıkları arasında Barok dönem müziğine genel bakış, Barok müzı̇kte cümleler, ı̇fade, tempo, süslemeler, dı̇namı̇kler, artikülasyon ve performans analizleri yer almaktadır.