Keman, viyola, viyolonsel, flüt ve şan için düzenlemeleri yapılan şarkıların tüm partilerinin kolay çalınabilir olmasına, yapılan eşliklemelerin şarkının ana melodik yapısının önüne geçmemesine dikkat edilmiştir. Bu düşünceyle tampere sisteme en uygun makamlar belirlenmiştir. Nihavent makamında altı şarkı üçü semai, diğer üçü düyek usulünde, iki şarkı hicaz makamında semai usulünde ve muhayyerkürdi makamında semai usulünde iki şarkı olmak üzere toplam on şarkı seçilmiştir.
Şarkıların seslendirilmesinde makamların geleneksel yapıları dikkate alınarak batı müziğine g&oum
Tükendi
Gelince Haber VerKeman, viyola, viyolonsel, flüt ve şan için düzenlemeleri yapılan şarkıların tüm partilerinin kolay çalınabilir olmasına, yapılan eşliklemelerin şarkının ana melodik yapısının önüne geçmemesine dikkat edilmiştir. Bu düşünceyle tampere sisteme en uygun makamlar belirlenmiştir. Nihavent makamında altı şarkı üçü semai, diğer üçü düyek usulünde, iki şarkı hicaz makamında semai usulünde ve muhayyerkürdi makamında semai usulünde iki şarkı olmak üzere toplam on şarkı seçilmiştir.
Şarkıların seslendirilmesinde makamların geleneksel yapıları dikkate alınarak batı müziğine göre karar sesleri nihavent makamındaki şarkılar için (si karar/iki ses, re karar/yerinden), hicaz makamındaki şarkılar için (re karar/bir ses), muhayyerkürdi makamındaki şarkılar için (si karar/dört ses) olacak şekilde yazılmıştır.
Mesleki müzik eğitimine ve oda müziği repertuvarına faydalı olmasını dileriz.