*Sa^lih insan’’, du¨nya yaratıldıgˆından beri bu¨tu¨n zaman ve meka^nların meselesi oldugˆu gibi, kıyamete kadar da cemiyetlerin tek ve degˆis¸mez projesinin adı olacaktır. Bu konu, din ve ku¨ltu¨r ayrımı yapılmaksızın bo¨yledir. Yani her din ve ku¨ltu¨ru¨n mensupları, kendi sa^lihlerini yetis¸tirerek kendilerince kurtulus¸u aramıs¸ olurlar.
Bu iddiamızın kaynak ve s¸ahidleri; I·la^hi^ Kitaplar, Peygamberlerin hayatları tarih ve yas¸amakta oldugˆumuz hayatın bizzat kendisidir.
I·nsan *sa^lih* olacak ki, aile sa^lih olsun, aile sa^lih olacak ki, toplum (mahalle, ko¨y, kent, u¨lke ve du¨nya) sa^lih olsun.
I·lmin, teknolojinin, kes¸if ve bulus¸ların sala^h ve felah ic¸in kullanılması, yani bunların du¨nyanın tahribine degˆ
Tükendi
Gelince Haber Ver*Sâlih insan’’, dünya yaratıldığından beri bütün zaman ve mekânların meselesi olduğu gibi, kıyamete kadar da cemiyetlerin tek ve değişmez projesinin adı olacaktır. Bu konu, din ve kültür ayrımı yapılmaksızın böyledir. Yani her din ve kültürün mensupları, kendi sâlihlerini yetiştirerek kendilerince kurtuluşu aramış olurlar.
Bu iddiamızın kaynak ve şahidleri; İlâhî Kitaplar, Peygamberlerin hayatları tarih ve yaşamakta olduğumuz hayatın bizzat kendisidir.
İnsan *sâlih* olacak ki, aile sâlih olsun, aile sâlih olacak ki, toplum (mahalle, köy, kent, ülke ve dünya) sâlih olsun.
İlmin, teknolojinin, keşif ve buluşların salâh ve felah için kullanılması, yani bunların dünyanın tahribine değil, imarına hizmet etmesinin; yine ancak ve sadece *sâlih insan*la olacağı bedihi bir hakikattir.