V?hhabilik c?r?yanı yaranandan bu gün? kimi müxt?lif formalarda t?qdim edil?r?k, haqqında müxt?lif m?lumatlar verilmişdir. H?min ş?rh v? m?lumatları analiz ed?rk?n V?hhabiliyin mahiyy?ti ortaya çıxır. Bel? ki V?hhabilik 18. ?srd? M?h?mm?d bin ?bdülv?hhabın ideyaları ?sasında ortaya çıxmış dini-siyasi bir c?r?yandır. Yarandığı ilk dövrl?rd? h?min c?r?yanın ?leyhin? çıxanlar M?h?mm?d bin ?bdülv?hhabın ideyalarını q?bul ed?nl?ri *V?hhabi* dey? adlandırdıqları üçün onlar sonralar da bu adla tanınmışlar.
Son ill?r Az?rbaycanda da özün? t?r?fdar kütl?si tapa bilmiş bu c?r?yan c?miyy?t t?r?find?n heç d? birm?nalı qarşılanmır, müxt?lif ş?kill?rd? qiym?tl?ndirilir. C?miyy?timizin din, xüsusil? d? m?zh?bl?r v? c?r?yanlar haqqındakı m?l
Tükendi
Gelince Haber VerVəhhabilik cərəyanı yaranandan bu günə kimi müxtəlif formalarda təqdim edilərək, haqqında müxtəlif məlumatlar verilmişdir. Həmin şərh və məlumatları analiz edərkən Vəhhabiliyin mahiyyəti ortaya çıxır. Belə ki Vəhhabilik 18. əsrdə Məhəmməd bin Əbdülvəhhabın ideyaları əsasında ortaya çıxmış dini-siyasi bir cərəyandır. Yarandığı ilk dövrlərdə həmin cərəyanın əleyhinə çıxanlar Məhəmməd bin Əbdülvəhhabın ideyalarını qəbul edənləri *Vəhhabi* deyə adlandırdıqları üçün onlar sonralar da bu adla tanınmışlar.
Son illər Azərbaycanda da özünə tərəfdar kütləsi tapa bilmiş bu cərəyan cəmiyyət tərəfindən heç də birmənalı qarşılanmır, müxtəlif şəkillərdə qiymətləndirilir. Cəmiyyətimizin din, xüsusilə də məzhəblər və cərəyanlar haqqındakı məlumat azlığını nəzərə alaraq, belə bir tədqiqat aparmağı lazım bildik. Vəhhabilik cərəyanını elmi nöqteyi-nəzərdən cəmiyyətimizə çatdırmaq da bu sahədəki elm adamlarının öhdəsinə düşür. Kitabda Vəhhabilik cərəyanı, onun qurucusu, meydana gəlmə səbəbləri, kitabları, inanc əsasları və təsir əhatəsi ilə əlaqədar məlumatlar bir yerə toplanmışdır.